sâmbătă, 14 februarie 2015

Spam de la ugg-store.eu

Ati primit spam de la Lichidare finala UGG de pe adresa ugg@bellmarketing.ro ? acest spam face reclama site-ului ugg-store.eu (detalii pe www.whois.eu) , site care vinde cizme contrafacute.
Iata cum va dati seama ca sunt contrafacute: http://counterfeit.uggaustralia.com/
In plus UGG vine de la UGGLY adica urat / hidos conform ziarului Dailymail.co.uk
Site-ul ugg-store.eu vinde cizme contrafacute conform site-ului producatorului, conform utilizatorilor care se plang pe forumuri si conform pretului. In aceasta reclama pretul este la 119 Lei orice bucata iar acum o saptamana preturile variau intre 299 si 500 de lei.
Rugam utilizatorii care au primt mesaje comerciale nesolicitate de la acest utilizator care detine site-ul  ugg-store.eu , sa efectueze comenzi online si apoi sa refuze coletele! Va puteti informa prietenii, rudele, chiar si dusmanii despre existenta acestor tepari, pentru a evita achizitia de produse contrafacute si de calitate proasta / indoielnica
Rugam autoritatile competente sa faca verificari acestor indivizi deoarece pot aduce prejudicii finaciare utilizatorilor care fac cumparaturi de pe internet.
Retine: SPAM-ul dauneaza grav afacerii tale ! Adresele de e-mail nu sunt cosul tau de gunoi!
Sustine activitatile organizatiei noastre cu un like pe pagina de Facebook: www.facebook.com/StopSpamRomania
Mesaj comercial nesolicitat expediat prin intermediul platformelor de e-mail marketing (SPAM)detinute de SC. Direct Consulting Advertising SRL, pentru mai multe detalii click aici .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu