luni, 9 februarie 2015

Cizme UGG Contrafacute

Ati primit spam de la Cizme UGG de pe adresa newsletter@cizme-shop.eu ? acest spam face raclama site-ului cizme-ugg-shop.ro , site care vinde cizme contrafacute.
Iata cum va dati seama ca sunt contrafacute: http://counterfeit.uggaustralia.com/
In plus UGG vine de la UGGLY adica urat / hidos conform ziarului Dailymail.co.uk
Site-ul cizme-ugg-shop.ro vinde cizme contrafacute conform site-ului producatorului, conform utilizatorilor care se plang pe forumuri si conform pretului. In aceasta reclama pretul este la 299 Lei orice bucata iar acum o saptamana preturile variau intre 700 si 1500 de lei din cate am vazut. oricum caut exact mailul si atasez imaginile
cizme ugg contrafacute

Sa nu va lasati pacaliti de reducere! Acest individ si-a dat seama ca utilizatorii s-au prins ca galosii lui sunt contrafacuti si vrea sa scape cat mai rapid de ei la ultima strigare! si la pretul de 299 de lei castiga de 3 ori cat l-a costat perechea adusa din china evident deci nu iese in pierdere.
SPAM primit de la mta8.cizme-shop.eu ip: 89.33.82.158 din Clasa IP 89.33.82.0 - 89.33.82.255 Apartinand SC: BOGAS ONLINE SRL , Bd. Basarabia, nr. 69 Bl. A16, Sc.A, Andrei Straut, 0723543440, andrei@bogas-data.eu , abuse@bogas-data.eu .. Spam transmis prin DAZOOT SOTWARE SRL / DAZOOT SPAMWARE . Pentru mai multe detalii click aici
spam andrei straut
Rugam utilizatorii care au primt mesaje comerciale nesolicitate de la acest utilizator care detine site-urile  cizme-ugg-shop.ro  si bogas.ro , sa efectueze comenzi online si apoi sa refuze coletele! Puteti invita  / informa si prietenii rudele, chiar si dusmanii despre existenta acestor tepari pentru a evita achizitia de produse contrafacute si / sau servicii de calitate proasta / indoielnica
Rugam si autoritatile competente sa faca verificari acestor indivizi deoarece pot aduce prejudicii finaciare utilizatorilor de internet
Retine: SPAM-ul dauneaza grav afacerii tale ! Adresa mea de e-mail nu este cosul tau de gunoi!
Sustine activitatile organizatiei noastre cu un like pe pagina de Facebook: www.facebook.com/StopSpamRomania
SC: BOGAS ONLINE SRL detine si site-ul bogas.ro prin care vinde haine la Kg ("Boarfe la Kil") tot prin intermediul reclamelor nedorite / nesolicitate (SPAM) transmise prin platformele electronice ale firmelor mentionate mai sus.
Va vom arata de unde provine colectia Adinei dar si "Atelierul"de pe bogas.ro , site care imi trimite in fiecare zi mesaj precum ca nu am interactionat de mult cu spamul lui
Atelierul Bogas si Colectia Bogas by Adina =)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu